Sparad i Forever living

Take every chance

Ett kort inlägg…. Nyår i ett par bilder! 🙂 Har samlat på mig ett bildlager och kan äntligen börja lägga upp en del bilder igen 🙂 Kanske inte bästa kvalitén på raketen, men men det var en minnesvärld upplevelse. Tror absolut att 2015 kommer bli det bästa året hittills i livet!  Det kommer inte alltid vara underbart men det finns mycket att se fram emot. Jag är inte heller någon supermänniska, utan är lite spänd över läkarbesök och röntgenbilder.

2014 ett år att minnas,
för allt det nu innebar.

41447259040125916_2YtSsYuv_c

451237

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Take every chance

  1. Du är en kämpe. Din förmåga att se framåt och tänka positiva tankar är egenskaper som jag är lite avundsjuk på. Dina bilder illustrerar detta .”Det är bättre att sikta mot stjärnorna än att fasta i trädtopparna.” Bamsekramar.

    Gilla

Kommentera

