Sparad i Träning

Detox

DSC_7788

Det här med detox…… Jag har suttit och planerat över veckans måltider (planering är ett bra sätt att nå sin målsättning) och det lär bli väldigt jobbigt… Jag tror på att det är väldigt sunt att låta kroppen återhämta sig men vägen dit är kanske inte den roligaste. Jag hittade en veckomeny på en blogg och det kommer bli en riktig utmaning. Well, sju dagars detox är inte direkt något att gruva sig över. Det är ingen tid egentligen 🙂 (men ni lär nog ändå se uppdateringar som kanske säger annorlunda) tack å hej från mig!

6b2891c7ba9622c0efeb2be7623180d0

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Detox

Kommentera

