Sparad i Detox, Träning

Dag 1 och 2

detox

Igår var pin.. Åt bara frukt och jag har upptäckt, är inte riktigt en frukt-människa. Idag, då det bara har varit grönsaker, har det gått mycket bättre! Finns så mycket grönsaker som jag verkligen älskar. Avokado är en av dessa (som jag hade ett helt inlägg om, för inte så längesedan)! Det känns verkligen skönt att få ”rensa” ur kroppen! Blir en tidig morgon imorgon, ska vara på sjukhuset och röntga mig 07:45.. Så ingen sovmogon inte.. Campus-veckan börjar också imorgon. Det känns både drygt men samtidigt kul 🙂 Det ska bli kul att få träffa alla klasskamrater igen men har, dessvärre, ingen längtan tillbaka till skolböckerna… Well, jag mår rätt okej men ska slänga mig i duschen och förbereda det sista inför imorgon! See u later alligator.. 🙂

PicMonkey Collage

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Dag 1 och 2

  1. Jag håller tummar och tår att allt är och blir bra. Jag känner igen ”startvåndan” inför en ny skoltermin men när man väl kommit över första dagen brukar det kännas lättare. Kramar !

    Gilla

Kommentera

