Sparad i Träning, Vardag

Split squats

Veckans utmaning!

Följer Ida Wargs blogg där hon la upp en super övning för rumpan! Hon har även utmanat sina läsare att göra 150 (på varje ben) split squats, innan veckan är slut. Därför tänkte jag också utmana mina läsare med samma övning 🙂 Jag gjorde bort 90 st idag.

Termometern stod på -29 idag…. Det gör till och med riktigt ont att andas när man är ute. ALLDELES för kallt för min smak. Jag hoppas ni inte fryser näsorna av er, var ni än nu befinner er. Det är inte sunt för hälsan. Ha det gött 🙂

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Split squats

  1. Jag har arbetat i snösvängen och det känns i armar och ben .Jag sparar din utmaning till ett senare tillfälle. Kramar !

    Gilla

Kommentera

