Sparad i Träning, Vardag

Today is the day

PicMonkey Collage

Det har varit en händelsefull dag. Började med pilates och sedan ett seminarium i psykologi. Det var sista vi gjorde i den kursen och det känns lite tråkigt faktiskt att det är slut. Det var en kurs som man verkligen analyserade sig själv från alla vinklar. Haha, kanske inte var så sunt i längden, men det var otroligt intressant att diskutera ämnena med klasskompisarna 🙂

Fortsatte dagen med att träffa sjukgymnasten, långpromenad till och från stan samt träffa Sofia och planera inför den nya kursen. Passade även på att köpa en tröja (mitt ärr har börjat blekna otroligt!) och besökte sedan Sofias gym 🙂 Måste bara tillägga att min pojkvän gör en fantastiskt god pasta-taco gratäng! Hade, som tur var, rester kvar från helgen och det skapar verkligen mun-orgasmer- hehe… 😀

Ska se ett avsnitt av masterchef junior och sedan sova 🙂

Ha det gött!! fit-fitspiration-fitspo-food-Favim.com-595948

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

Kommentera

