Sparad i Recept, Träning, Vardag

Tillbakablick


946121_609890052354521_1942415844_nHar idag verkligen försökt klart några sidor och jag lyckades göra det. Well, det tog i och för sig flera timmar för mig att läsa några få sidor, för att jag kom på massa andra saker att göra under tiden. Mina tankar har cirkulerat rätt mycket, på ett mindre positivt sätt. Jag blir väldigt lättirriterad på människor som inte riktigt förtjänar att märka av mina humörsvängningar. Var hos läkaren idag i alla fall. Hur det går får jag veta när provsvaren kommer tillbaka men hur som helst är hon en väldigt sympatisk människa. Blev neddragen på jorden då hon frågade ”När kommer du opereras nästa gång?”. Någonstans cirkulerar det rätt mycket i mitt huvud, men det känns så overkligt. Har jag verkligen kommit på den dumma idén igen? Men samtidigt är det nog kanske sunt då jag knaprar långtidsverkande alvedon som godis. Okej, bokstavligt knaprar jag inte alvedon (det hade smakat rätt, fruktansvärt, äckligt!!!!!).  Fick även utskrivet min älskade moxalole (skonsam mot förstoppning om ni ville veta den detaljen). Den smakar egentligen inte så mycket, men konsistensen….. Sen fastnar smaken i gommen (det gör alvedon också) och då kan jag gå och rapa moxalole i flera timmar 🙂

Det har väl varit en rätt okej dag ändå. Råkade göra min gröt, imorse, så vidrig att den inte alls gick att äta. For sedan på ett body-balance pass som gick riktigt bra. Det är inte så krävande fysiskt, om du frågar mig, så det är ett riktigt bra pass för måendet.

Hittade en gammal bild på mig och Emi, som är på andra sidan jorden för tillfället. Japp, vi är de nya top-modellerna – sjukt sminkade som ni ser, hehe… 🙂

Nu till några tillbakablickar. Har suttit och rotat på gamla bloggar efter bilder. Allt från att inte kunna måtta rätt (sne-stolen), yoga utomhus, oreda, orientering med en ”genväg” igenom en snårskog, fika och varför kolasåsen alltid tog slut.

PicMonkey Collage

PicMonkey Collageg

Tack å hej!

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Tillbakablick

  1. Så fin bild på dig och Emelie när ni är ute på stort vatten med ”solsken i blick”. Jag har skrivit det förut: Du är en kämpe och ditt inlägg är ännu ett bevis på detta. Bamsekramar !

    Gilla

Kommentera

