Sparad i Recept, Vardag

Kolla posten!

Har varit hyfsat produktiv idag. Tvättat (satte på råbra musik och sjöng hur högt som helst) och pluggat lite samt postat en present till min lillasyster som snart blir 17 bast! Hade tyvärr inget inslagningspapper hemma – men det går att lösa ändå 🙂 Klippte, den här gången, sönder en affisch och snöret byttes ut mot tejp! Har annars suttit och lyssnar på rätt OneRepbulic – de gör helt grym musik.

burpees-600x338
DSC_8265Fotade i veckan, äntligen, hur Questbar-cookies formar sig 🙂 Det blir verkligen som riktiga kakor! Hoppas du känner dig lite inspirerad att prova. Receptet hittar du här.

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

2 reaktioner till “Kolla posten!

  1. ”Nöden är uppfinningarnas moder”. I ditt fall blev Elins present helt unik i sin inslagning. Du ser verkligen möjligheter där andra skulle se hinder .Bra jobbat ! Bamsekramar.

    Gilla

  2. Fick paketet igår och jag kan knappt vänta tills jag får öppna det 🙂 Sjukt awesome inslagning förresten, du är så kreativ 😀 Sista året som barn nu då :O

    Gilla

Kommentera

