Sparad i Träning, Vardag

15 frågor

Hade tyvärr ingen inspiration till att blogga idag, så kopierade frågor som blivit ställda till min storasyster 🙂

1. Beroende av?
Blogilates, wordfeud, questbars och bra musik 😀


10893451_938014956208694_1139894705_n

2. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Mörkblå tror ja, 🙂 Fast tråkigt med bara en färg.. Tänk allt från sockar till tröja XD

3. Vad får du oftast komplimanger för?
Önskar att det hade kunnat vara något roligt men generellt är det att jag är ”stark” som person.

4. Dina planer inför 2015?
Allt är inte riktigt planerat hoppas på att kunna fara utomlands i sommar men kanske blir en operation också samt plugg. Ska även flytta ihop med min pojkvän (yäy!) 🙂

PicMonkey Collagef

5. Brukar du skratta för dig själv?
Haha, jaaaaaaa… Jag är en känslomänniska som verkligen skrattar och gråter högt till filmer/serier.

6. Vad är det konstigaste du ätit?
Tror de flesta tycker det är konstigt att jag ätit (samt gillar) kall potatis med kaviar! Det är riktigt gott faktiskt 🙂

PicMonkey Collage

7. Hur imponerar man på dig?
Utveckling! Hälsosamma val samt om du är riktigt bra på något. Typ någon som är gudomligt bra på att sjunga, det är imponerade!! 😀

8. Vilken stad vill du helst bo i för resten av livet?
Där Simon bor! Har, tyvärr, inte kommit på vilken stad ännu… Något ställe med hyfsat ljusa vintrar och inte för varma somrar.. Any ideas? xD

9. Hur ser dina morgonrutiner ut?
Det ser olika ut från dag till dag meen vanligtvis så börjar jag dagen med pilates och sedan äter jag någon typ av frukost. Sen brukar jag plugga i nattdräkt ett bra tag!

10. Vad längtar du efter?
SOL!!!!! Djur, smärtfria dagar och barndomsvänner/syskon 🙂

sanna-eriksson

11. Serier du följer just nu?
Master chef/ junior, Smallville, Suits (dock så var det längesedan jag såg Suits)

10917463_938014922875364_1076877283_n

12. När brukar du oftast gå och lägga dig?
Hm… Jag brukar försöka hålla tider, vid 22:00, men tyvärr somnar jag sällan. Så om jag somnar är det oftast någon timma innan jag ska upp (otroligt sunt, jag vet) xD

13. 5 saker du vill göra i framtiden?
Resa, åka på en yoga-trip, spela musik, rita serier, uppleva minnesvärda saker med personer ja håller kär 🙂

149450_452260501451957_1735186538_n

14. Vad finns alltid i din handväska?
Det varierar, men oftast: Ipren gel, alvedon, vattenflaska, proteinbar,

DSC_8256

15. 3 bloggar du följer?

Ida Warg
Molly Olsson
Emma Barremyr

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

2 reaktioner till “15 frågor

  1. Dina svar ger mig en djupare insikt om vem du är .En helt unik, musikalisk , självständig, mogen, tänkande, enastående , begåvad, empatisk ung kvinna. Ditt bildval är ”så mycket du”. Bamsekramar.

    Gilla

Kommentera

