Sparad i Forever living

Hej mitt vinterland

PicMonkey CollageDet har varit en jättehärlig (men jättekall, – 20 typ) vinterdag! Simon och jag passade på att gå en promenad, då solen var framme. Ska njuta av en film och en kopp te! Jag känner mig annars rätt trött även fast jag sovit rätt bra (första dagen denna vecka!). Ser just nu på en gammal säsong av Glee, då Cory Monteith fortfarande var med i serien – fortfarande levde. Har inte riktigt kunnat se på serien efter det hände, hade ett så starkt band till serien och grät floder då han försvann. Det var lite granna som att läsa Harry Potter och när en av ens favoritkaraktärer dör, väldigt sorligt känsla. Well, nog om detta. Ska koka te och sätta på en film 🙂

Small u later!

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Hej mitt vinterland

Kommentera

