Sparad i Vardag

Fifthy shades of grey

PicMonkey Collage

Lånade hela gårdagen min pojkväns tröja! Av någon anledning känns alltid hans kläder mycket skönare/mysigare xD! I don’t know why…

På tal om Fifthy shades of grey, den kommer snart på bio (japp, jag är taggad)!! Jag har fått en liten obsession för låten nedan, Love me like you do med Ellie Goulding (okej, det är den enda låten jag har lyssnar på i flera dagar). Har läst mer eller mindre alla böcker i somras över nätet. Storyn är det verkligen inget fel på MEN de är riktigt dåligt skrivna + väldigt odetaljerade. ”Holy cow”…. Den är inte direkt poetiskt skriven. Well, det är min åsikt meen ändå längtar jag till att filmen kommer.

Lärde mig en hel del nya begrepp när jag läste boken, haha. Ett tips är att inte söka på bilder på google när det är ett begrepp ni inte riktigt förstår eller för den delen försöka tvinga er pojkvän att förklara xD Det kom upp härliga bilder där människor fotat med blixt. På tal om blixtar vad är grejen? I don’t get it, om det inte är en bra blixt LÅÅÅÅT BLI!!!!!! Fota hellre en mörk bild och dra upp ljuset i ett fotoredigeringsprogram, jaaa det finns gratisprogram på nätet, exempelvis: Picmonkey.com. Det blir oftast så fantastiskt fula bilder med blixt, om det inte är en som vet hur man fotar med blixt såklart. Anyway, tror ändå helhetsmässigt att musiken + relationerna i filmen kan lyfta det boken inte gjorde. Har märkt att prata om denna film, inte är så uppskattat. Sex är ett av de där farliga ämnena ingen bör nämna. Så, tyvärr, är jag aningens rebellisk mot alla dessa normer.

På tal om att fota med bra blixt, spelade ett bokstavligt blixtparti 😉
hl1

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Fifthy shades of grey

  1. Känner igen detta med ”klädlån” . Kanske man förknippar personens positiva egenskaper med plagget. Vad blev resultatet av det koncentrerade mötet ? Kramar !

    Gilla

Kommentera

