Sparad i Detox, Träning, Vardag

Day after leg day..

PicMonkey Collage

Igår var det ben som gällde. Körde bland annat pilates med fokus på benen samt ett Jungle-Gym pass. Jungle-Gym är upplagt som tabata. Alltså, man kör stenhårt 20 sekunder och vilar 10. Detta pågår i en halvtimma! Det är superskönt att få upp konditionen utan att hamna med inflammerade benhinnor. Har kanske tänkt prova att börja springa igen till våren, meeen än så länge så suger jag fortfarande på att gå. Haha, alldeles för halt ute och då spänner jag mig på fel sätt —>Inflammationer xD! Meeen i alla fall, provade på ett pass förra veckan SJUUUUK träningsvärk i 2 dagar… Kunde knappt gå upp för trappen, haha. Tyvärr ser prognos densamma ut denna vecka.. 🙂

8d9797ec6ccd968781fa81bc04ad3934

Var och shoppa med Simon förra veckan. Köpte gymkläder för det sista på presentkortet, som jag fick i julklapp. Märkte att brallorna saknar fickor, vilket suger. Det brukar vara praktiskt att ha kort, nycklar osv, i en sådan ficka. MEEN de var ganska färgglada och det gör mig glad.Koftan var supersmart, Det är som en halv handske – vilket gör det skönare att hålla i vikter.

Well.. Bortsett från att jag har skrivit om träningsvärk så måste jag foodpoorna er lite. Under min detox åt jag fyllda paprikor –>Sååå underbart gott128x128x1f49c-google-android.png.pagespeed.ic.XR3LqU0Jyh 🙂 Så passade på att göra det igår med en annan fyllning. Well, ska nu se på Harry Potter, hehe. Ha det gött!

PicMonkey Collage

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Day after leg day..

Kommentera

