Sparad i Recept, Träning, Vardag

Brinna i micron

PicMonkey Collage

Har ni provat Apro soya mjölk? Kan varmt rekommendera dem 🙂 Vaniljsmaken är verkligen gudomligt god! Ett bra laktosfritt alternativ. Deras mandelmjölk passar utmärkt till bakning och morgongröten 🙂

Denna vecka har verkligen varit jobbig på många plan. Nä, jag skojar verkligen inte – det har varit grymt jobbiga dagar. Halkade och slog i benet i början av veckan. Ryggen låste sig och smärtan har varit halvt outhärdlig. Jag har drömt realistiska mardrömmar, bränt Questbar-cookies, haft ofungerande internet i flera dagar, ringt till Ume och försökt få tag på min gamla tandläkare – istället bemöts man av någon surkärring som hävdar att tandläkaren kommer säga preciis samma sak som hon. Flytten gick rätt smidigt men insåg att vi inte hade mest basic köksmaterial som t.ex. kryddmått… har inte hunnit med att träna som jag har velat, varit trött och ofokuserad, tappat grejer i golvet och idag fick jag min vetekudde att börja brinna i micron. Japp.. denna micro tar kortare tid än den som mina rumskompisar hade innan. Det har verkligen varit min ”bästa” vecka. Känner bara –> Skjut mig.  Haha mitt humör har varit sjukt instabilt och började gråta igår kväll och imorse. Hänt väldigt mycket på kort tid och när jag önskar att jag kunde ha varit ett bättre stöd på en heeelt annan plats har också gnagt i mig. Står i väntekö på att prata med min kirurg i Ume också, var väntad i december meen står fortfarande på väntelistan… Man blir rätt tålmodig 😉 Så i helgen ska jag försöka sova ut och hitta nya vinterskor, är sne som lutande tornet i Pisa när jag går i dem pusselbyggnad-3d-lutande

PicMonkey Collage0

Min underbare pojkvän fixade internet (äntligen!) så har passat på att läsa bloggar ikväll 🙂 Ha det bäst!

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Brinna i micron

  1. Det har verkligen varit ”en olycka kommer sällan ensam” . Jag lyckades bränna upp min vetekudde när vi bytte Micro. Den apparaten måste man hålla koll på .Det känns tryggt att du har Simon vid din sida och jag är övertygad om att nu kan det bara bli bättre. Bamsekramar.

    Gilla

Kommentera

