Sparad i Recept, Träning, Vardag

Why it will

1902780_769721103038081_481150381_n

På tal om min otursvecka förra veckan.. Lyckades igår att: Krydda maten lite för lite. Färgbomben (för att få håret rödare) ville inte sätta sig i hårfästet + att det hamnade färg på duschdraperiet. Övergjorde någon rörelse och däckade på sängen. Skulle vara snäll och göra en kladdkaka till Simon men lyckades starta brandalarmet då formen läckte i ugnen + att kakan smakade otrooooligt äckligt (fast Simon var snäll och sa att den var god). Så det blev en massa extra städning… Mina bananpannkakor blev en enda röra också.. Simon var otroligt snäll och tröstade mig från allt elände. Usch vilken hemsk vecka förra veckan var. xD

pusselbyggnad-3d-lutande

Meen denna vecka har börjat bra i alla fall 🙂 Borsett från att jag fått fel nr från receptionen till tandläkaren i Ume (otroligt otrevligt bemötande) och fick ringa några extra samtal för att kunna tala med min f.d. tandläkare + extrem ryggsmärta såå har det varit en bra dag 🙂 Planerat in att träffa lillsiiz nästa månad och plugget gick jättebra 😀

IMG232

Ha en superfin vecka!

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Why it will

Kommentera

