Sparad i Träning, Vardag

Te-dags!

PicMonkey Collage

Visst är denna te-kopp verkligen supersöt?

Har du tänkt på hur många aktiviteter du gör på en dag? Oavsett vad det är så är det i princip en aktivitet, (förutom sömn som anses av vissa, inte vara en aktivitet). Så även om du hade tänkt betala räkningarna, men hamnade framför TV i två timmar istället, har du ändå utfört aktiviteter.

Så hur gör man sina aktiviteter roligare – och verkligen får dem gjorda?

Listor! Skriv upp saker du ska göra och kryssa av dem när du gjort dem. Det kan vara allt från att skicka ett mail till att handla matvaror på butiken. 😉

il_570xN.17839973

Annars har det varit en rätt bra dag. Ont i kroppen men verkligen försökt värktablett vägra några dagar för magens skull.. (okej, igår tog ja värktabletter) meen passade på att vara ute och gå, for på yoga pass och startade dagen med pilates 🙂 Imorgon ska jag prova på akupunktur och plugga med Sofia på stan 🙂

pusselbyggnad-3d-lutande

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Te-dags!

  1. Vilken söt tekopp ! I den måste teet smaka gott och koppens form ser så greppvänlig ut och sprider nog värme åt frusna fingrar. Gillar minneslistans bild .Den gör det roligare att komma ihåg . Jag hoppas att akupunkturen blir till hjälp .Kramar !

    Gilla

Kommentera

