Sparad i Vardag

Kaffe

jkHar du en kaffemaskin? Simon lyckades vinna en i julas och sen dess har vi njutit av olika kapslar! Det kanske känns dyrt när man köper 16 kapslar för runt 52 kr  meeen det är ca 3 kr koppen – vilket inte är så farligt för helt underbart god choklad/kaffe. Måste bara säga att det är skönt att det ÄNTLIGEN snart är helg. Endast 1 dag kvar 😉 Klippte håret kort idag, känns väldigt konstigt – har inte haft så kort sen dagis typ! :3

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Kaffe

  1. Så nyfiken jag blir att få se dig i din nya frisyr. Grattis i efterskott till Simons vinst. En trevlig, avkopplande helg tillönskas er båda. Bamsekramar.

    Gilla

Kommentera

