Sparad i Träning, Vardag

So delicious

DSC_8474Längesedan jag bloggade! Har varit en del att göra och har besök av både min lillasyster Elin och Emi denna vecka! Ska även till helgen gå del 2 av massagekursen. Nu i veckan ska jag läsa lite och förbereda inför ett seminarium samt andra skoluppgifter. Ska imorgon träffa en klasskompis och klura på några frågor inför campusveckan. Skulle träffa en neurolog läkare – men fått fel tid, och eftersom resultatet ändå inte hunnit komma så bokade jag om tiden. Fick en ny telefontid hos min ryggläkare – för att han inte ringde får jag snällt vänta till den 19 mars istället för, då samtalet egentligen skulle ägt rum, den 25 februari. Eftersom han inte ringde då blev tiden ombokad till den 27, då han inte heller ringde.  Vi får hoppas att han ringer nästa gång.. 😉 Är lite less på vård överhuvudtaget just nu,

patience-is-not-the-ability-to-wait-but-the-ability-to-keep-a-good-attitude-while-waiting-quote-1

Bortsett från att ha gjort min älskade pilates så for vi idag till Boden och hälsade på Simons gammelfarmor samt käkade ute på restaurang, vilket var väldigt mysigt. Avslutar nu kvällen med att se Smallville, Elin med Grey’s anatomy, Emi med någon annan serie och Simon med att försöka få ihop sin nya dator. Haha, sociala klubben här. Nämen det är rätt skönt att kunna skärma av sig lite från varandra även fast det är sådan liten yta vi befinner oss på 🙂

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “So delicious

  1. Du har återigen en fulltecknad vecka. Jag hoppas att det löser sig med läkarkontakterna. Trevlig fortsättning på veckan med syskon och
    väninnesamvaron. Bamsekramar !

    Gilla

Kommentera

