Sparad i Forever living

Acis Gel Kayano 21

DSC_8513Köpte ett par superfina skor igår! Förra säsongen hade jag märket Asics Gel Kayano 20, fantastiska skor som räddade mig från benhinneinflammationer. Detta år köpte jag en ännu bättre variant, Acis Gel Kayano 21. Det är ett par löparskor med kompination av dämpning och stabilitet för personer med överpronation. Vad är då överpronation? Jo:

c3b6verpronation1

Såå när jag har fixat nya sulor så kommer trycket som bildas vid fot, knän, höfter, rygg, axlar att lättas en aning 🙂 Tog en provtur i dem idag. Om det är något du bör investera i dig själv är det bra skor och sulor. Dessa skor kostar 1999:- men hade tur att det var nedsatt pris på Team Sportia till 1499:- Riktigt bra löpardojor är perfekta att ha till vardags om du frågar mig! 🙂

3604d43a49f09faf7c407c1f47a59505

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Acis Gel Kayano 21

Kommentera

