Sparad i Forever living

Model of human occupation

20150317_150302

Har idag pluggat stenhårt till tentan nästa vecka, trots att jag känt mig rätt trött. Suttit och gjort lite roligare anteckningar, läst och grottat in mig i Model of human occupation. Moho är en begreppsapparat som är till för att kunna resonera kring människors anpassning samt arbetsterapiprocessen. Begreppen hjälper till att förstå klientens aktivitetssituation och hur arbetsterapi kan tillämpas (hehe, nu fick ni en snabbutbildning i Moho) ;).  En  Det kommer att kännas skönt när provet är över. Har också varit ute på en långpromenad i solen och gjort pilates i morgonsolen 🙂 Fantastiskt skönt med alla dessa ljusa och soliga dagar. När Simon kom hem såg vi 2 avsnitt av Smallville till maten. Avslutade min kväll med stretch och kommer snart fixa något att käka 🙂 Nya tag imorgon!

Har du haft en bra dag?

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Model of human occupation

  1. Mina krukväxter har haft en underbar dag eftersom de har fått ny jord och lite större krukor att växa i. Klokt att du tar vara på det vackra vädret som ger dig solljus något du väl behöver efter de mörka vintermånaderna .Du kommer att klar tentan utan problem. Din framförhållning och smarthet borgar för detta. Bamsekramar.

    Gilla

Kommentera

