Sparad i Forever living

Stag stör ryggmärgen

PicMonkey CollageFredag idag! Hur skönt som helst. For till skolan och lånade två böcker till kommande kurs. Pratade med läkaren på telefon (äntligen!) och hamnade i någon form av chockläge då han sa: ”Dina stag ligger och stör ryggmärgen, men det visste du säkert redan från förra läkaren”. Det kan vara därför jag får skjutningar i höften och avdomnade ben.  Inte så konstigt egentligen då skoliosoperationer opererades mer ”för hand” och inte med avancerad teknik som nu. Det är dock lite märkligt att jag får veta detta nu, minns bara att den första kirurgen sa att han var supernöjd med operationen. Well, jag vet inte riktigt hur jag vill göra med en till operation… alltid så svåra beslut 😉

Gymmade med Simon idag och körde ett benpass som gick rätt bra. Vi svängde förbi ICA och jag slängde mig över en Yollibox. Well, massa mensvärk meen ska grotta ner mig i att se film och äta glass!

Ha det gött igelkott!

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

2 reaktioner till “Stag stör ryggmärgen

  1. Att få ett besked är ju bättre än väntan och ovisshet men nog hade det varit lättare med en annan upplysning. Hoppas du får möjlighet att rådfråga läkaren och att få hjälp att tänka igenom och väga för och nackdelar med det val du gör. Bamsekramar .

    Gilla

Kommentera

