Sparad i Forever living

Questbar kanelbulle

DSC_8540Questbar kanelbulle – smakar liiite som kanelbulle så helt okej 🙂 Skulle ge den 2,5/5 smakmässigt. Finns så mycket godare Questbars, förövrigt: Finns att köpa här.

Idag började den nya kursen – anatomi och fysiologi. Det verkar vara en väldigt rolig kurs, men såklart mycket att plugga in. Har försökt plugga in lite muskler i ansiktet och på halsen, men även lite skelettdelar. Online föreläsning är det bästa – speciellt när det är riktigt ”dåligt” väder ute. Längtar efter asfalten igen och vårsolen 🙂

Well, fyller 20 imorgon och är därmed inte längre en tonåring 😉 Hoppas ni har haft en underbar dag. Ska avsluta kvällen med att se Simpsons och äta något gött.

Vi hörs!

lektion

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Questbar kanelbulle

Kommentera

