Sparad i Forever living

Och så ännu mer latin

20150330_190425Och så mycket plugg.. Ännu en dag med massa latin 😉 för att överleva utan hemsk huvudvärk rekommenderas mellanmål! Försökt lära mig vart olika skelettdelar sitter, fästen och ursprung för muskler. Vissa leder och ligament. Återstår nu 2 dagar på campusveckan- sen helg! Well, ska se Sveriges mästerkock junior och snart gå och lägga mig. Hoppas ni har haft en fin dag ❤ !

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Och så ännu mer latin

  1. Kunskap är en lätt börda att bära men det krävs mycket arbete att få den på plats. Hoppas din dag har varit bra och att helgen ger den vila och avkoppling du så väl behöver. Bamsekramar.

    Gilla

Kommentera

