Sparad i Forever living

Intensiv dag

20150330_190138

Intensiv dag. Har pluggat på nervsystemet, varit på akupunktur – för en sväng till stan. Fick ännu ett jobberbjudande och ska på intervju nästa vecka (ska på jobbintervju imorgon också!). Har hunnit träna och läsa ännu mer latin och ritat lite ”kom ihåg bilder”. Skulle hämta ut ett paket också, men det hade inte kommit ännu 😦 Så var lite trött och less efter både matlagning och diskning. Tur att man har en härlig pöjk som kan muntra upp än. Börjar även eka tomt i kylskåpet, då vi inte hunnit handla. Simon har även fått ont på massa ställen – så vi är två odugliga bärare av påsar 😉 Får se hur vi löser det!

Hoppas ni har haft en bra dag. 🙂

Kram!

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Intensiv dag

  1. Tala om ketchupeffekt ! Det var mycket på en och samma gång. Jag imponeras av din studieteknik. Förhoppningsvis är Simons onda av tillfälligt slag. Var rädda om varandra. Bamsekramar.

    Gilla

Kommentera

