Sparad i Forever living

Hett tips!

DSC_8588Har ni provar stevia drops från Nutri Nick? Om inte så är det ett hett tips! Älskar det speciellt i te. Vanilj drops i vaniljte och caramel drops i Liptons te, vanilla caramel♥ Om jag fick bestämma hade jag kunnat dricka det här nästan dygnet runt, men då hade jag behövt springa på toa en massa, haha 😉 (klicka på länken för att köpa online, men kolla annars i din matbutik – har kommit till Ica Kvantum här i Lule) 🙂

Var på anställningsintervju idag. Gick väldigt bra och känner mig nöjd med svaren som jag fick. Att kunna jobba deltid på ett jobb som inte är tungt – men som samtidigt är kul känns väldigt upplyftande från all denna anatomi. 🙂

Pluggade till huvudvärken stegrade idag. Egentligen har jag massa andra saker att göra i fysiologin också, men låter det vara för tillfället. Tänker att veckan ut ska jag ha försökt gått igenom hela kroppens muskler och skelett + lite ligament. Sedan en massa repetition fram till provet 🙂 Nästa vecka är det nya tag med neuro- smärtfysiologin samt cellen. Well, skönt att vila huvudet emellanåt innan allt börjar igen.

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Hett tips!

  1. Hoppas att huvudvärken släppte, att du fick en god nattsömn och en bra skoldag. Det lät spännande med din anställnlngsintervju .Bamsekramar.

    Gilla

Kommentera

