Sparad i Forever living

En födelsedagspresent

PicMonkey CollageFick ett paket från min storasyster i förrgår. Det var en försenad födelsedagspresent. Men visst är det bästa ändå att få rolig post? 🙂 Älskar verkligen att öppna brevlådan och så ligger det ett roligt brev eller paket! Paketet bestod bland annat av: BB cream, ögonbrynspenna, ansiktsrengöring, ansiktsmask, tvål, nagellack och krämer.

 Dagen har annars bjudit på plugg, väldigt tröttsamt faktiskt, och träning + matlagning. Passade på att ta en promenad med Simon ikväll. Känns verkligen att det börjar bli varmare ute nu! Hoppas ni har haft en bra dag 🙂

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “En födelsedagspresent

Kommentera

