Sparad i Forever living

Chokladigt värre

DSC_8625Steviadrops med chokladsmak var ingen höjdare i te, men är säkert godare i bakning 🙂 Ska prova att ha det i mitt kaffe! Kvarg med nötchoklad smak är något som konsumeras rätt mycket. Dvs. när min mage inte strejkar. Små doser av laktos går rätt bra, 😉 Questbar, cookie dough – den godaste någonsin!

Har fortsatt det ändlösa plugget och känt mig rätt nere. Skjutit upp många måsten som man snällt får ta tag i på sin lediga tid xD. Mina knappar på datorn har blivit tröga, vilket krävs en del pill för att få upp farten igen. Det har också varit en del strul med att byta TV operatör. Även om det skedde smidigt med bytet från Tele2 till Bredbandsbolaget så blev det mycket extra arbeta när det skickar ut flera medlemsnummer, skicka tillbaka gamla boxen, ominstallation bland annat. Vi har ALLA kanaler nu en vecka i alla fall, så får trösta mig med det 😉 Så sjukgymnast imorgon, sen mer plugg och kanske att tvätta också, du tvätthögen växt här hemma. Men nu nog för mitt deppande. Det är mycket plugg nu en period men det kommer vara så värt när det är en så liten del av mitt långa liv 🙂 Börjar ändå kännas att en del saker faller på plats och det blir lättare att förstå.

Imorgon ny dag, nya tag. 🙂

7e0a221b33e98c7411aa18cf03f6674e

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Chokladigt värre

  1. Gillar din humor så som den tar sig uttryck bland annat i rubriksättningen. Känner igen merarbetet som följer på ändringar i tidigare rutiner. Min svägerskas uttryck var :-Ändra ingenting det blir bara extra jobb fast det är verkligen en sanning med modifikation. Bamsekramar !

    Gilla

Kommentera

