Sparad i Forever living

Extra jobb!

5905d9d55949bfe797cdff9874f684acHoppas ni har haft en bra valborg än så länge! Började dagen med pilates och skulle sedan gå till sjukgymnasten för akupunktur. Precis när jag skulle gå fick jag världen översköljning av illamående, vilket inte var någon höjdare. Tror jag slängde i mig frukosten lite för fort. Bortsett från det har jag bråkat med en skrivare på skolan, pluggat och tagit en promenad med Simon! Fick även extra jobb inom kommunen, som även är sommarjobb. Det kändes väldigt kul så ska på introduktionspass nästa vecka och sedan jobba några helger framöver. Känns bra att få in lite pengar när studielånet är rätt lågt i maj (och att man inte får något i juni/juli). 😉

Vi käkade potatisgratäng med stekt kyckling och svamp. Huuuur gott som helst om du frågar mig. Ska käka något chokladigt ikväll och se på humorgalan 😉

Ha det bäst!♥

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Extra jobb!

  1. Vilken god middag och grattis till jobbet ! Du är helt outstanding ! Vi har firat Valborg i byastugan . Det var varmt och skönt inomhus. Ute strilade ett kallt snöblandat regn .Kramar !

    Gilla

Kommentera

