Sparad i Forever living

EEG + vaken natt

clean-food-inspo-130120-50fc6d0d9606ee32f98e4902

Lite matinspo 🙂

Hoppas allt är bra med er! Har varit på EEG idag och blev tvungen att vara uppe hela natten för att resultaten skulle bli så bra som möjligt 😉 Nu när jag sover bättre så har jag lite ”glömt” hur det var den period jag sov som värst. I alla fall så fick jag sjukt ont i magen, kroppen värker, haft huvudvärk och allmänt klumpig (råkade imorse klicka på fel knapp i hissen – på någon alarmknapp som tjöt otroligt mycket). Har passat på att dygna så att jag inte vänder på dygnet. Bortsett från att jag har känt mig som en zombie hela dagen och att plugget gått halvers, well längtar tills denna dag är över.

Har, som tidigare nämnt, köpt inneskor och sulor till mina dojor.images Har inte riktigt gått in dem ännu, så har fått blåsor på fötterna. Livet är gött 😉 60 kr på kontot och jag tvungen att låna från mitt sparkonto. Blä.. (det är nog bland det värsta jag vet, att låna från mig själv men så går det när inneskor och sulor kostar 5100 :- totalt) ;’3Men det har varit värt varje krona i alla fall 😀 Men bortsett från mitt smått pessimistiska och trötta jag så ska jag försöka komma på något konstruktivatt göra. Vi ska i alla fall fara och handla imorgon då det godaste vi har hemma är ett mögligt bröd, haha. Nä inte riktigt, men det börjar bli rätt tomt i kylskåpet :-3 (fast vi har mögligt bröd hemma som jag vill äta hela tiden, hehe) Ska försöka hinna med lite mer plugg i helgen innan campusveckan. Såå jag känner mig, trött, less, fattig och sugen efter nått gott – som inte existerar här. Därför är det nog med mina tankar för idag och så ska jag spela tetris tills jag kan övertala Simon att vara med mig 😉

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “EEG + vaken natt

  1. Du ”äger” språket och kan sätta ord på alla vedermödor. ”I morgon är en annan dag” och förhoppningsvis har några bekymmer lättat. Bamsekramar.

    Gilla

Kommentera

