Sparad i Forever living

Sommarkänsla

528655_480871908589670_189863689_n

En gammal bild från när jag var i Finland 🙂 

Hej!♥ Hoppas allt är bra med er! Jag sov in nästan 9 timmar (vilket är mycket för att vara mig) och känner mig som en helt ny människa 🙂 Har precis käkat frunch och sett på The Goldbergs! Ska faktiskt också ta upp plugget en stund, även om det inte känns 100 % lockande 😉

Det har regnat här hela morgonen men det känns ändå att sommaren är på väg. Jag hade på mig kortbyxor igår kväll, på vår kvällsprommis, – och det kändes nästan för varmt med jacka 🙂 Längtar till varma sommarkvällar och att få sitta ute mer. Meen det är mysigt med regn också 🙂 Ha en fin dag! 

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Sommarkänsla

  1. Så underbart att få känna sig utvilad då man vaknar. Vi har haft en fin dag men fortfarande får långbyxor och jacka hjälpa till att hålla en varm. Trevlig fortsättning på er helg och många kramar till er båda.

    Gilla

Kommentera

