Sparad i Forever living

Tentamen

20150508_210745

Bästa snackset på tentan! Hallon och blåbär doppade i choklad och  en proteinbar!

Hoppas ni har haft en bra dag! Jag har haft tentamen idag i fysiologi, smärtfysiologi samt muskelanatomi och rörelseapparaten. Rätt omfattande prov men det kändes ändå rätt okej när jag lämnade lokalen! Kunde svara på nästan alla frågor, vilket känns lovande. Några latinska namn hade fallit bort, men tror inte det kommer påverka. Nu är det nya tag som gäller för sista delen i kursen. Jag jobbar imorgon kväll och på fredag, men det känns rätt okej. Jobbade med trevlig personal både lördag och söndag! Börjar äntligen att komma in i rutinerna – vilket känns väldigt skönt. Men ska ta mig ut på ännu en prommis och se någon serie med Simon ikväll. 🙂

Ha en forsatt bra måndag♥

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Tentamen

  1. Jag lyfter på hatten för din positiva energi ! Den har ”smittat av sig ” så nu sitter jag här med ett stort leende på läpparna. Du är ”grym”. Bamsekramar !

    Gilla

Kommentera

