Sparad i Detox, Träning, Vardag

Fantastiska juicen du borde prova



Hej! Hoppas ni har haft en bra dag, so far! Jag har hunnit med träning, plugg, skaffat pass, introduktionsmöte inför jobbet, en hel del promenader och lagat käk med min älskade pojkvän♥ Imorgon jobbar jag hela dagen så försöker göra klart allt plugg innan. Det är så otroligt skönt att skolan snart är över! Igår köpte Simon naturgodis till mig. Jag hade extrema kramper och hade haft jätteont i magen hela dagen. Mensvärk är inget att leka med 😉 Så världen bästa pojkvän, helt klart!20150520_191100 (1)20150519_195950

Har du provat Innocents smoothies och juicer? Fantastiskt goda! Den har bra innehåll då den innehåller 3 pressade äpplen, 10 hallon och askorbinsyra, c-vitamin med andra ord. Den finns gratis att prova här!

Namnlös

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

En reaktion till “Fantastiska juicen du borde prova

Kommentera

