Sparad i Forever living, Vardag

Kanel och kardemummagröt

 Kanel och kardemummagröt

Och ny energi med en härlig kardemumma-kanel fiber rågflingegröt (långt förklaring, haha), toppad med banan, kiwi, cashewnötter, blåbär, kokoschips, kakaonibbs och sedan massa kokosmjölk (passade på att fota innan jag rent av dränkte min gröt i det). Det var fantastiskt gott och mättande! Perfekt efter en prommis i – 31 grader.. (jag vet, helt ohumant kallt..) Råkade dra in lite för mycket kalluft här om dagen, gjorde väldigt ont i lungorna.. Så gick en kortare sväng idag med flera lager kläder, haha. Ingen modeuppvisningar direkt

Brukar du äta gröt? Har du något favoritrecept att dela med dig av?

Igår drog den nya kursen igång och jag ska dampa lite i början för att (förhoppningsvis) skapa lite ledig tid framöver! Är fortfarande väldigt omotiverade, däremot är litteraturen lite lättare att läsa, än neuropsykologin. Tur nog har jag en härlig klasskamrat som är supertaggad – och jag har turen att arbeta med henne! Så nu jäklar, bara att skynda fram i 180 😉 

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

Kommentera

