Sparad i Forever living

Bloggportalsbyte

Bloggportalsbyte

Ska jag byta bloggportal igen? Jag har upptäckt en hel del grejer jag inte gillar med nouw och som gör det svårt för mig att fortsätta vara på denna plattform. Såå det lär bli ett byte framöver, däremot ska jag bygga hemsidan innan och kommer fortsätta blogga här tillsvidare (kommer fortfarande heta dreamspo.se, så ta det lugnt!)! Det känns lite tungt, då jag försökt bygga upp det, men det blir skönt när det är gjort.

Har annars umgåtts med världens sötaste kattunge hela helgen! Han sover väldigt mycket, men är också busig i timmar, hehe. Det är rätt kul med ett husdjur här hemma, men jag längtar tills han blir lite äldre och klarar sig bättre själv. Ibland kan han börja jama från toaletten, då han har glömt bort vilket rum vi befinner oss i(vi bor i en etta, så det är inte så många rum att hålla reda på) sen att vilja börja busa kl 05:00 är inte direkt populärt 😉 Men det löser sig med tiden! Det har också varit svårt att träna, då han gärna vill vara på min yogamatta samtidigt och leka. Vi har inte vågat lämna honom ensam nu, då han hittar massa spännande ställen att leka på. Han tryckte in huvudet i något hål som vi inte ens visste att vi hade xD Såå en del nödlösningar har det blivit.Annars har jag tappat en del motivation till typ allt, så har inte lust med någonting längre och ber därför om ursäkt ifall det inte blir så många inlägg framöver..

 

 

 

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

Kommentera

