Sparad i C9, F1/F2, Forever living, Träning, Vardag

C9 bantning

Foreverliving lifestyle: C9 bantning

C9 bantning, nej inte riktigt. Det är inte ett bantningsprogram – utan en kickstart till ett hälsosammare liv! Fortsätt läsa så får du veta mer 🙂

Vi pratade i slutet av december att dra igång, men livet kommer ibland emellan. Men nu jäklar kör vi! Ska börja med Forever F.I.T. 1 medan Ida börjar med CHANGE 9. Det är två olika program som fokuserar på att börja leva ett hälsosammare liv. Programmen har olika längd och olika syften men man ingår i en sluten facebook grupp för inspiration och pepp!

 

Syftet med C9

Syftet med CHANGE 9 är att, på nio dagar, kickstarta en hälsosammare livsstil. Det är perfekt för dig som vill gå ner i vikt, och få in hälsosamma vanor! C9 är steget före F.I.T. 1. Ida vill kickstarta för att komma igång med bättre vanor, börja motionera mer och få en piggare kropp.

Produkter som ingår i paketet är:
Forever Aloe Vera Gel x 2
Forever Ultra Vanilla/eller chocolate x 1
Forever Fiber x1
Forever Therm x1
Handbok x1
Måttband x1

I handboken får du alla instruktioner om hur du når dina mål. Det bygger mycket på kalorimängd, i och med ett lägre intag än vad kroppen förbränner, ledet till viktnedgång. Du får alla byggstenar och kommer verkligen att rensa ur kroppen. Ida förlorade hela 16,5 cm i omfång och gick ner 3 kilo, i somras. Du kan läsa mer om det på hennes blogg!

Syftet med F1

F1 är ett 30-dagars kost och träningsprogram för dig som vill börja leva hälsosammare. Om du aldrig har tränat, och har en del extra kilon rekommenderar jag att du börjar med C9, för att sedan övergå till F1. I programmet kommer du få mer kunskap och inspiration till att förändra din kropp. Här kan du också gå ner i vikt och må bättre och åstadkomma permanenta förändringar. Du behöver inte längre prova på massa skadliga dieter (jojo-banta), utan hitta en balans!

Produkter som följer med:
Forever Aloe Vera Gel x4
Forever Ultra Vanilla/eller chocolate x2
Forever PRO X2 Cinnamon/ eller chocolate x1
Forever Fiber x1
Forever Therm x1
Handbok x 1
Måttband x1

Handboken innehåller: Träningsschema, kosttips och upplägg samt information om hur du kan äta. Detta program är inte strikt, som C9, utan här handlar det om att hitta en hälsosam livsstil! Jag hoppas att min mage blig lugnare, att inte känna mig lika sötsugen och hitta en bättre balans i min vardag. Nu när jag är ute på praktik så har jag väldigt långa dagar och jag vill bevisa att vem som helst kan genomgå detta program, samtidigt som man jobbar! Nu finns det inte plats för ursäkter längre!

Vill du också ta steget mot ett hälsosammare liv? Vill du finns en balans mellan kost och motion? Då är detta något för dig!  För beställning, kontakta: dreamspo.se@gmail.com så stöttar jag dig till framgång! Du kommer även ingå i en sluten facebookgrupp för mer inspiration! P.S. skriv ”C9 erbjudande” i mejltiteln för att få ett spännande erbjudande!

Författare:

Hej! Jag heter Sanna Eriksson och är 21 år. Mitt ursprung är ifrån Umeå men bor nu tillsammans med min pojkvän i Boden. Jag är skoliosopererad (2 ggr) och lever i konstant smärta. Trots smärtor har ett brinnande intresse för träning och hälsa samt hoppas jag kunna inspirera er till en hälsosammare livsstil! - Diplomerad massör - Arbetsterapeutstudent - Forever Businessowner Frågor/betällning: dreamspo.se@gmail.com

Kommentera

